Jasmine

Idag har vi som sagt haft en orientalisk dag på jobb (familia köpcentrum) "Tusen & en natt hette det" magdansöser , spåtanter, marknad osv. var det också. dessutom hade alla butikerna nått erbjudande och vi klädde ut oss. Vi var jasmine (som i alladin) kom fram en liten pojke med sin mamma så skrek han rätt ut -"mamma mamma det är ju alladins frun" och så pekade han på mig hahaha.. så goa ungar.
 
Sitter framför datorn med min fina älskling som också nördar på sin dator och mina små hår tussar ligger också och har tråkigt :) Snart åker min älskling till dubai, kiev och moskva och ska spela med avicii.. Super stolt över honom.. frågan är ju bara hur fan jag ska klara mig! usch kommer bli tomt i sängen..
Tänker inte på det mer nu..
 
Är helt slut efter idag men svin kul var det!! Imorse när jag åkte bussen tittade folk kanska roligt på mig iallafall och tänkte nog var fan har hon varit inatt eller hur fan orkar hon sminka sig så på morgonen haha.. lite weird.. 9 på morgonen i vinter jacka ( ja jag har börjat med den haha) orientalisk/arabisk prinsess sminkning och en mega hög hästsvans mitt på huvudet på en busshållplats en lördag morgon?? bjuder på den gott folk!!! ;)
 
Här kommer bilder:
 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback