Uppmärksamhet kan vara negativt

 
 
 
 
 
 
 
 
Hade en sjuk kväll igår med mina kollegor o säljarna..
Förfest hos linda sen en helt galen kväll på båten Aurora.
När vi satt oss ner på vårt långbord kom förrätten in, bröd med lax, räkor och lime. Efter det så tog det en liten stund så hör jag att bordet bakom skriker Fannie, Fannie, Fannie...
Jag ignorerar det tänker ja det är inte jag så jag fortsätter vid mitt bord. Då skriker dom vidare allt vad dom kan Fannie fannie fannie!!!
Vänder mig om så ser jag ett killgäng 23-28 år som jag aldrig sätt i hela mitt liv.. Så när jag tittar dit säger han ena fannie du vet att du har namnsdag den 9 februari va? Jag: ja men hur vet du mitt namn?
Han: tou are the love of my life skååååål skriker han så hela jävla båten vänder sig om.
 
Tyckte det va lite creepy om jag ska va ärlig skiter i det och fortsätter så kommer huvudrätten in oxfile, potatisgratäng, svamp och murkelsås. Så säger vår ena säljare skål bellbox så börjar det bordet bakom skrika fannie asså verkligen gapskrika, så började mina kollegor skrika fannie och sen fortsatte hela restaurangen skrika mitt namn... dom andra trodde nog jag fyllde år..
 
Jag ville bara gräva ner mig någonstanns hahaha...
Så fortsatte det ungefär 4 gånger till, då plötsligt hans enas flickvän går fram till honom o drar han i örat och skriker NU FÅR DU FAN TA OCH SLUTA!!
woops!
 
Tycker så synd om henne, hur fan kan man vara så och speciellt inte när man är på samma båt som sin partner.
Sjukaste på länge!!
Därför man aldrig går ut längre haha... ;)
Sen bar det vidare till säljarnas hotellrum på grand hotel så förfestade vi lite till innan utgång. Vidare rätt så på lyret till cardinal. Inget jag rekommenderar;)
Nu dröjder det väl 1 år innan man går ut igen haha
 
xoxo
 

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback