Hur man än försöker

Hur jag än försöker så finns du aldrig kvar
fast jag skriker ut i mörkret så får jag ej ditt svar
Att räkna alla tårar som jag fällt för dig
är som att räkna stjärnor och det går ju ej
Mitt inre kan aldrig nånsin få min själ till ro
för den kärlek som vi byggde var starkare än tro
Vi tänkte då så här
för mig finns bara du
i livets ögonblick vår kärlek här och nu
Min längtarn efter dig gör mig svag och liten
du lämnade mig kvar och tog sista biten
Du var min stora kärlek för länge länge sen
hur jag än försöker kan jag ej glömma den
Nu har det gått somrar.. höstar.. vintrar och vårar
min smärta kan ej mätas för ögat har många tårar
För det enda som finns kvar är din gråa sten
jag ber dig kom tillbaka med livets gröna gren.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback