Året som gått!


Har inte bloggat på jätte länge och har haft massa problem med min gamla blogg så nu börjar jag om på nytt!:)
Tänkte jag skulle Uppdatera er vad som hänt under 2011-2012.

Fått ett litet hårigt tillskott till i familjen nu.. lilla snobben som vi tog över från en barnfamilj (där av namnet) Så nu är det dubbel trubbel här hemma..




Min man har dessutom varit warmup för Avicii i globen 3-4 mars!
Det var helt otrolig upplevelse att få vara där och träffa alla underbara människor och se alex på den scenen.
Kan inte riktigt beskriva den känslan..





















Ja då är man väl kanske snart Dj fru to be.. vem vet!

Har hänt en hel del som ni kanske förstår, flyttat och nu ska vi flytta igen om lite mer än en månad. Ska bli skönt! Har börjat på ett helt underbart jobb Bellbox! känner att jag kommit rätt här i livet är nog den bästa förklaringen till det..
Vi har hunnit med en vända till cypern och så klart trogen kassadam/allt i allo på torsdag på tempel varje torsdag.Dj fru i all ära men lite verklighet måste man ha,
Känner att jag börjar bli lite för gammal för det nu visserligen ;)

Har dessutom gått från långt svart går till halvlångt med lugg till ljusare där jag är nu..
kommer fler bilder snart!

XoXo




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback