man mördad på gröningen

Jag blir så jävla förbannad.
läste nyss att en man blivit mördad (knivhuggen) mitt på gröningen nu halv 7.
fullt med folk och framför allt barn.

vad är det för fel på folk idag. tar varandras liv som ingenting.
som att det är så lätt att bara ta ett liv. Förstår inte mig på vart vi är påväg. folk har ingen respekt eller empati för varann idag. ingen tänker längre än för stunden och vi tar inte hand om varandra längre.

Hur kommer världen se ut i framtiden. det värsta är att min dotter får växa upp i detta jävla samhället. Usch nä.. det är min uppgigift att ge henne det bästa. visa henne rätt o fel och skydda henne mot all idioti i denna värld.

Vi föräldrars uppgift är att ta tag i våra barn och uppfostra dom ordentligt!!!
man kan klaga på andra men varfan är föräldrarna. jag tror inte man bara blir empatilös och kall. att bara kunna ta ens annans lov bara så om man blivit ordentligt uppfostrad.


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback