när gränsen går

att leva med nån som älskar en ena dagen och inte vill ha med en o göra andra dagen. det är inte kärlek.det är o göra nån illa och bryta ner en. jag klarar mig själv. det har jag alltid gjort. du ska inte få göra mig illa mer.du ska inte få bryta ner mig mer. Du har lekt färdigt med mig och mitt hjärta. Jag förtjänar visste nån som vill vara med mig alltid. inte bara när det passar dig. Du har tagit mitt hjärta och spottat på det. Du får mig att känna att jag inte betytt ett skit, att jag inte är värd kärlek överhuvudtaget. du ska få se mig lycklig med någon annan och jag hoppas karma kommer tillbaka till dig en dag. Man sviker inte en familj som du gör, man drar inte från sin familj som du har gjort, man sårar inte nån om och om igen som försöker älska dig. Man sparkar inte på den som ligger ner. Nått du aldrig brytt dig om. Och du skulle vara min själsfrände. Tror inte han hade gjort så. Du tog allt ifrån mig. mitt hjärta, min glädje, min självkänsla, mina skratt och min familj. kommer aldrig förlåta dig. men en dag när jag reser mig ska du få se va du en gång hadde, inte finns kvar. Jag kunde inte gjort mer för dig. Ingen människa hade gjort allt och låtit dig komma och gå hur det passar dig. du har inte hjälpt mig en minut med vår dotter. Du har stuckit och inte hört av dig. Du har varit elak mot mig som ingen förr. och jag har varit med om mycket ska du veta. aldrig har någon svikit mig som du har. Du har storhetsvansinne och jag är bara en brud som råkar ha fött ditt barn inget mer. men vet du vad. Du må ha tryckt ner mig i marken. du må ha knäckt mig på alla möjliga plan. men en sak kan du inte ta ifrån mig och det är min kärlek till vår dotter. hon är vad som driver mig att leva vidare. det kan du aldrig ta ifrån mig.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback